كارت پرينتر فارگو
در اين مقاله تاريخچه كارت پرينتر فارگو و معرفي شركت HID و زمان تاسيس آن خواهيم پرداخت. به بررسي محصولات و تكنولوژي به كار رفته اين شركت را كه شامل كارت پرينترهاي فارگو است خواهيم كرد. اميدواريم با آشنايي شما با اين شركت بتوانيم در انتخاب بهترين كارت پرينتر ياريتان كنيم.
شركت جهاني HID يكي از توليدكنندگان محصولات امنيتي آمريكايي است. اين شركت يك برند مستقل از assa Abloy، در سوئد و يك مجتمع توليدي است. اين شركت در ابتدا براي توسعه فنآوريهاي شناسايي فركانس راديويي تشكيل شد، HID Global در سال ۱۹۹۱ به عنوان دستگاههاي شناسايي HID ، با دفاتري در كاليفرنيا و اسكاتلند شكل گرفت. تكنولوژي اصلي ۱۲۵ كيلوهرتز و ۴۰۰ كيلوهرتز قبلا توسط شركت IDI پيش قدم شده بود. اين تكنولوژي عمدتا براي شناسايي حيوانات و كنترل دسترسي و رديابي و چند كاربرد ديگر استفاده مي شد. امروزه شركت HID حقوق انحصاري را براي كنترل دستيابي و بازارهاي صنعتي به دست مي آورد. اين كار منجر به شكلگيري دستگاههاي شناسايي شد. در سال ۱۹۹۴، دفتر اسكاتلند بسته شد و تجارت اروپا به يك توزيعكننده مستقل در بريتانيا واگذار شد. در اكتبر سال ۱۹۹۵ مديريت HID ، با كمك بانك سيتي، ارتباطاتش را تركيب كرد. آنها گروههاي محصولات خود را با سازمان سيستمهاي بيسيم AML و دستگاههاي شناسايي HID تركيب كردند تا شركت فنآوريهاي پالومار را تشكيل دهند. در اين زمان بود كه تصميم گرفته شد تا بر روي RFID براي كنترل دسترسي فيزيكي تمركز شود.
اين شركت محصولات كنترل دسترسي فيزيكي، محصولات كنترل دسترسي منطقي و محصولات صدور ايمن را به فروش ميرساند. اين محصولات شامل كارت خوان ها، كارت خوان هوشمند (OMNIKEY)، دسترسي شبكهاي، چاپگر كارت و انكدر (FARGO) و نرمافزار ميباشند. بخش تجاري ديگر اين محصولات مجازي سازي، پرداخت بدون پول ، RFID براي صنعت و تداركات و خدمات حرفهاي را در بر مي گيرد.
امروزه شركت HID يكي از شركت هاي مطرح در سطح دنيا در زمينه RFID مي باشد. اين شركت فعاليت گسترده اي در زمينه كارت خوان هاي RFID ، كارت هاي RFID و پرينتر كارت PVC در سطح جهان دارد. كه برند به كار رفته در كارت پرينتر هاي اين شركت “فارگو” مي باشد كه تكنولوژي هاي جديدي در آنها به كار گرفته شده است. بنابراين اين شركت با عرضه چاپگر هاي فارگو خود از طريق شبكه گستره نمايندگي فارگو و نمايندگي HID در سراسر دنيا كارت پرينتر هاي خود را به يك برند جهاني تبديل كرده است.